Mobila Doktorn söker nu en kundtjänstansvarig som vill vara med och bygga ett bolag i stark tillväxt.

I rollen som ansvarig för kundtjänsten har du den första kontakten med våra patienter och kunder. Du kommer även ha ansvar för att samordna den övriga gruppen som hanterar första kontakten med våra privata patienter och våra företagskunder.

Tjänsten innefattar bl a:

  • Kundservice via inkommande telefonsamtal, e-post och vår app
  • Bokningar i appen
  • Ansvarig för bemanning av kundtjänst
  • Administrera faktureringsunderlag
  • Beställa provtagningar och bud
  • Beställa material för provtagning och annan medicinsk utrustning

Du arbetar tillsammans med ett mindre team på vårt kontor i centrala Stockholm. Du behöver trivas i en självständig roll i en startup som är snabbrörlig där du har stora möjligheter att själv påverka din framtida roll samt din personliga utveckling.

Vi söker dig som:

  • Har tidigare erfarenhet av kundservice via telefon
  • Är van att arbeta självständigt, lösningsorienterat och att hantera flera parallella arbetsuppgifter. 
  • Har god kunskaper i svenska i både tal och skrift
  • Vi ser gärna att du har minst 5 års erfarenhet inom servicebranschen

Tjänsten är heltid 40 tim/vecka med tillträde så snart som möjligt, med hänsyn till eventuell uppsägningstid. 

Ansökan skickas till: isabella.hammarstrom@mobiladoktorn.se

Märk ansökan: HR/Rekrytering

Eventuella frågor kan också mejlas till Isabella Hammarström.

Vi ser fram emot din ansökan!